Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o. – Lukáš MARTINŮ
Lukáš MARTINŮ
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.
Marketing research of Scania Czech Republic s.r.o. customer satisfaction
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit spokojenost zákazníků společnosti Scania Czech Republic, s.r.o. s poskytovanými produkty a službami, kteří v roce 2010 zakoupili nákladní automobil. Pro dosažení výsledku jsou použity metody a techniky marketingového výzkumu. Samotný průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania probíhal formou dotazníkového šetření. Zjištěné skutečnosti a doporučení jsem aplikoval …moreAbstract:
The main aim of this work is to find out Scania Czech Republic, s.r.o. customers satisfaction with provided services and new vehicle purchase during 2010. To achieve good results, available marketing methods and technics were used. The research itselves was done with questionnaire which has was sent to chosen customers. I used results of the research and recomendation at the conclusion of my work. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Milan Matoušek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARTINŮ, Lukáš. \textit{Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/7k1jkp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARTINŮ, Lukáš. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová