Lukáš MARTINŮ

Bachelor's thesis

Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.

Marketing research of Scania Czech Republic s.r.o. customer satisfaction
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit spokojenost zákazníků společnosti Scania Czech Republic, s.r.o. s poskytovanými produkty a službami, kteří v roce 2010 zakoupili nákladní automobil. Pro dosažení výsledku jsou použity metody a techniky marketingového výzkumu. Samotný průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania probíhal formou dotazníkového šetření. Zjištěné skutečnosti a doporučení jsem aplikoval …more
Abstract:
The main aim of this work is to find out Scania Czech Republic, s.r.o. customers satisfaction with provided services and new vehicle purchase during 2010. To achieve good results, available marketing methods and technics were used. The research itselves was done with questionnaire which has was sent to chosen customers. I used results of the research and recomendation at the conclusion of my work. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Milan Matoušek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MARTINŮ, Lukáš. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická