Návrh rozvoje lázeňství se zaměřením na lázně Karlovy Vary – MUDr. Kseniia Vykhrystenko
MUDr. Kseniia Vykhrystenko
Diplomová práce
Návrh rozvoje lázeňství se zaměřením na lázně Karlovy Vary
Proposal for the Development of Spa with a Focus on Karlovy Vary Spa
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu, hodnocení a navrhování projektu revitalizace Lázeňského komplexu skupiny Bristol v Karlových Varech v rámci post-pandemického zotavení a v kontextu globálních změn, které ovlivňují lázeňství. V teoretické části je kladen důraz na zkoumání klíčových konceptů řízení v lázeňství, včetně řízení vztahů se zákazníky a ekonomických principů, které jsou základem pro …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the analysis, evaluation, and proposal of a revitalization project for the Bristol Group Spa Complex in Karlovy Vary, in the context of post-pandemic recovery and in light of global changes affecting the spa and wellness industry. The theoretical part emphasizes the examination of key spa management concepts, including customer relationship management and economic principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Libor Šnédar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vykhrystenko, Kseniia. Návrh rozvoje lázeňství se zaměřením na lázně Karlovy Vary. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková