Návrh marketingové komunikace cílené na vysokoškoláky – Ing. Dominika Hrubá
Ing. Dominika Hrubá
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace cílené na vysokoškoláky
Proposal of marketing communication for college students
Anotace:
Má bakalářská práce je zaměřena na propagaci výrobku a využití dostupných prostředků pro komunikaci s cílovou skupinou vysokoškoláci. Cílem této práce je vytvořit případovou studii, jejíž součástí bude kampaň. Pro zjištění potřebných informací vytvořím dotazník, který mi otevře bránu do života vysokoškoláků.Abstract:
This thesis is focused on a product promotion and use of the available means of communication with the target group of college students. The aim of this thesis is a case study, which will include campaign. I will create a questionnaire t o find out the necessary information, that will open the gate for me into the life of college students.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h4kbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková