Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku – Bc. Filip Němec
Bc. Filip Němec
Diplomová práce
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
The Benefits of CRM in Marketing Management
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na využití CRM systému v marketingovém řízení podniku. Cílem práce je vybrat dle stanovených kritérií vhodný CRM systém pro firmu Bacco Enterprise s.r.o. a následně ho do podniku implementovat. Práce se zaměřuje na co největší využití v reálné podnikové praxi a zohledňuje specifické požadavky podniku, jakožto malé podnikatelské jednotky s různorodými požadavky. Před samotnou …víceAbstract:
The Diploma thesis is focused on selection of CRM system for company Bacco Enterprise s.r.o. and following implementation of selected CRM system. Diploma thesis also includes strategic analysis of Bacco Enterprise s.r.o., which makes background for following comparation of selected CRM systems. The following plan of implementation CRM system also includes calculation of total amount of the contribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/kv2x5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaromír Bastl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane