Bc. Karolína Urbanová

Bachelor's thesis

Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně

Proposal and the evaluation of effectiveness of the event campaign
Abstract:
Tato bakalářská práce náleží do problematiky event marketingu. Hlavním cílem je vytvoření návrhu reálného a efektivního eventu pro společnost ZARA Česká republika s.r.o., které jí zajistí vyšší informovanost a PR ve veřejnosti. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, první část popisuje teoretická východiska marketingové komunikace a event marketingu, na který navazuje fáze plánování a tvorby …more
Abstract:
This bachelor thesis is a part of the field of event marketing. The main goal is to create the proposal of real effective event for company ZARA Czech Republic Ltd., which will give it higher awareness of PR in public. The bachelor thesis is divided into two parts; the first part describes the theoretical basis of marketing communications and event marketing, which the planning stage and making of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní