Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně – Bc. Karolína Urbanová
Bc. Karolína Urbanová
Bachelor's thesis
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Proposal and the evaluation of effectiveness of the event campaign
Abstract:
Tato bakalářská práce náleží do problematiky event marketingu. Hlavním cílem je vytvoření návrhu reálného a efektivního eventu pro společnost ZARA Česká republika s.r.o., které jí zajistí vyšší informovanost a PR ve veřejnosti. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, první část popisuje teoretická východiska marketingové komunikace a event marketingu, na který navazuje fáze plánování a tvorby …moreAbstract:
This bachelor thesis is a part of the field of event marketing. The main goal is to create the proposal of real effective event for company ZARA Czech Republic Ltd., which will give it higher awareness of PR in public. The bachelor thesis is divided into two parts; the first part describes the theoretical basis of marketing communications and event marketing, which the planning stage and making of …moreKeywords
Marketing marketingová komunikace marketingová strategie SWOT analýza event-marketing event komunikační mix marketingové plánování event-marketingová kampaň komunikace marketing communications marketing strategy SWOT analysis communication mix marketing planning event-marketing campaign communication
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mp4id/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití event marketingu při uvedení automobilu KIA Cee’d GT na český trh v roce 2013
Robert Böhm -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Event Marketing a jeho využití v praxi
Valérie Nadrchalová -
Event marketing a management vybraného podniku
Nikola Palivcová -
Tvorba event marketingové kampaně
Eva Němcová -
Tvorba event marketingovej kampane
Martina Mackovjaková -
Návrh event marketingové kampaně ve vybraném segmentu prodeje osobních automobilů
Michal Thomas -
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
Roman Parkhomenko