Obrazné a symbolické představy lásky dětí předškolního věku – Bc. Kateřina Suchánková
Bc. Kateřina Suchánková
Master's thesis
Obrazné a symbolické představy lásky dětí předškolního věku
Preschool children's figurative and symbolic notion of love
Abstract:
Cílem diplomové práce je popsat a zmapovat způsoby pojetí lásky dětmi předškolního věku. První tři kapitoly jsou věnovány teoretickým východiskům. Charakterizovány jsou sociální reprezentace, popsán je fenomén lásky, její formy, pozornost je věnována rozvoji lásky u dětí předškolního věku a jejich sociálním reprezentacím lásky. Ve čtvrté kapitole práce je popsán realizovaný výzkum, jehož cílem bylo …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to describe and map the ways of conception of love by children of preschool age. The first three chapters are devoted to theoretical background. Social representations are characterized, the phenomenon of love is described, its forms, attention is paid to the development of love in preschool children and their social representations of love. The fourth chapter describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Suchánková, Kateřina. Obrazné a symbolické představy lásky dětí předškolního věku. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Sociální reprezentace emocí a násilí u dětí předškolního věku
Kristýna BERÁNKOVÁ -
Jsme dospělí? (Sociální reprezentace konceptu dospělosti v pojetí mladých lidí ve věku 18 – 25 let)
Lucie Čajánková -
Fast food a obézne deti
Nikola Kozelková -
Prečo deti jedia to, čo jedia?
Zuzana Gáliková -
Prínos aplikácie Book Creator pre non-verbálne deti s viacnásobným postihnutím
Emilia Lazová -
Tvorba verejnoprávnej televízie pre deti a mládež na Slovensku od roku 2000
Radka Komžíková -
Teodor Schnitzer a slovenská knižná ilustrácia pre deti a mládež v 60. a 70. rokoch 20. storočia
Marianna Babjaková -
Kognitívne nadané deti a humor: fenomén "pranks"
Michaela Pokrivčáková