Mgr. Eva Ptáčková

Bachelor's thesis

Vrstevnické vztahy hyperaktivního dítěte na 1.stupni ZŠ

The Peer Relationships of the Hyper-child on the First Stage of the Elementary School
Abstract:
ANOTACE Bakalářská práce se zabývá tím, jaké jsou vrstevnické vztahy hyperaktivního dítěte na 1. stupni ZŠ. Teoretická část začíná utvářením vrstevnických vztahů u dětí na 1. stupni ZŠ. Poté se zabývám tím, jakým způsobem zasahuje hyperaktivita do sociálních vztahů dítěte. Cílem práce je snaha rozkrýt případná specifika utváření a rozvíjení vrstevnických přátelství hyperaktivních dětí na 1. stupni …more
Abstract:
ANNOTATION Bachelor graduation theses is aimed on what the peer relationships of the hyper-child on the first stage of the elementary school are. The theoretical part starts with the forming of the peer relationships of pupils, which are on the first stage of the elementary school. Then I write about the way, that the hyperactivity interferes to social relationships of the child. The main aim of my …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2009
  • Supervisor: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta