Using Comics in TEFL: Creative Classroom Project – Mgr. Pavla Němečková
Mgr. Pavla Němečková
Master's thesis
Using Comics in TEFL: Creative Classroom Project
Using Comics in TEFL: Creative Classroom Project
Abstract:
Tato magisterská práce se zabývá využitím média komiksu v kontextu výuky anglického jazyka jako cizího jazyka (TEFL). Práce nabízí možné metodologické přístupy pro efektivní včlenění média komiksu ve výuce psaní v angličtině. Tato práce se konkrétně zabývá účinky na motivaci studentů ke psaní, které může začlenění kreslení do úkolů na psaní mít. Práce představuje přehled teoretických textů, které se …moreAbstract:
The thesis focuses on the use of comics as a medium in the context of teaching English as a foreign language and discusses the possible methodological approaches to an effective incorporation of comics in teaching English writing. The thesis specifically focuses on the effects of the incorporation of drawing in typically writing tasks on students’ motivation to write. The thesis presents a review of …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lgqih/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2020
- Supervisor: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
- Reader: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Theses on a related topic
-
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Moderní média a sociální sítě ve výuce angličtiny jako zdroj motivace
Markéta Vránová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Používání multikulturní dětské literatury při výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Stodolová -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková