Návrh systému marketingového řízení podniku (aplikace moderních prvků) – Bc. Karolína Jansová
Bc. Karolína Jansová
Bakalářská práce
Návrh systému marketingového řízení podniku (aplikace moderních prvků)
System proposal for marketing management in the company ( application of modern elements)
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovým řízením firmy. Především se zaměřuje na moderní prvky marketingového řízení v oblasti komunikace. Cílem práce je navrhnout vlastní řešení marketingových metod a řízení firmy. Tyto metody aplikuji na současnou podobu marketingového řízení společnosti Ford Motor Company, s.r.o. První část práce je zaměřena na teoretické otázky v oblasti marketingového řízení a marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis is about marketing management. The thesis primarily focuses on the modern elements of marketing management in the field of communication. The aim of this study is to design marketing and business techniques and solutions. These methods are applied to the current form of marketing management at Ford Motor Company, Ltd. The first part of the thesis focuses on theoretical issues in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ywbbk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová