Bc. Karolína Jansová

Bakalářská práce

Návrh systému marketingového řízení podniku (aplikace moderních prvků)

System proposal for marketing management in the company ( application of modern elements)
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovým řízením firmy. Především se zaměřuje na moderní prvky marketingového řízení v oblasti komunikace. Cílem práce je navrhnout vlastní řešení marketingových metod a řízení firmy. Tyto metody aplikuji na současnou podobu marketingového řízení společnosti Ford Motor Company, s.r.o. První část práce je zaměřena na teoretické otázky v oblasti marketingového řízení a marketingu …více
Abstract:
This bachelor thesis is about marketing management. The thesis primarily focuses on the modern elements of marketing management in the field of communication. The aim of this study is to design marketing and business techniques and solutions. These methods are applied to the current form of marketing management at Ford Motor Company, Ltd. The first part of the thesis focuses on theoretical issues in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní