Bc. Karolína Jansová

Bachelor's thesis

Návrh systému marketingového řízení podniku (aplikace moderních prvků)

System proposal for marketing management in the company ( application of modern elements)
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovým řízením firmy. Především se zaměřuje na moderní prvky marketingového řízení v oblasti komunikace. Cílem práce je navrhnout vlastní řešení marketingových metod a řízení firmy. Tyto metody aplikuji na současnou podobu marketingového řízení společnosti Ford Motor Company, s.r.o. První část práce je zaměřena na teoretické otázky v oblasti marketingového řízení a marketingu …more
Abstract:
This bachelor thesis is about marketing management. The thesis primarily focuses on the modern elements of marketing management in the field of communication. The aim of this study is to design marketing and business techniques and solutions. These methods are applied to the current form of marketing management at Ford Motor Company, Ltd. The first part of the thesis focuses on theoretical issues in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní