Návrh systému marketingového řízení podniku (aplikace moderních prvků) – Bc. Karolína Jansová
Bc. Karolína Jansová
Bachelor's thesis
Návrh systému marketingového řízení podniku (aplikace moderních prvků)
System proposal for marketing management in the company ( application of modern elements)
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovým řízením firmy. Především se zaměřuje na moderní prvky marketingového řízení v oblasti komunikace. Cílem práce je navrhnout vlastní řešení marketingových metod a řízení firmy. Tyto metody aplikuji na současnou podobu marketingového řízení společnosti Ford Motor Company, s.r.o. První část práce je zaměřena na teoretické otázky v oblasti marketingového řízení a marketingu …moreAbstract:
This bachelor thesis is about marketing management. The thesis primarily focuses on the modern elements of marketing management in the field of communication. The aim of this study is to design marketing and business techniques and solutions. These methods are applied to the current form of marketing management at Ford Motor Company, Ltd. The first part of the thesis focuses on theoretical issues in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ywbbk/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová