Vliv controllingu při strategickém rozhodování – Bc. Daniel Krtek
Bc. Daniel Krtek
Bakalářská práce
Vliv controllingu při strategickém rozhodování
The Impact of Controlling in Strategic Decision Making
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce vysvětluje pojem controlling. Vymezuje jeho funkce a úkoly v podniku. Dále je práce zaměřena na strategický controlling, který slouží jako komplexní nástroj v oblasti dlouhodobého řízení podniku. V praktické části jsou využity znalosti načerpané z odborné literatury a jsou aplikovány na společnost Sarantis Czech Republic s.r.o. Je zde představena společnost a její působení …víceAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis explains the concept of controlling. The theoretical part defines its functions and objectives in companies. Furthermore, the theoretical part is focused on strategic controlling which serves as a comprehensive tool in long-term management. Knowledge gained from expert literature is used in the practical part and, subsequently, it is applied to Sarantis Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w28p7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: MBA Jaromír Stemberg
- Oponent: Ing. Iveta Mackenzie
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategický a operativní controlling v MSP - případová studie
Kristýna Budínová -
Mezinárodní marketingové plánování, STEEP analýza prostředí
Michaela Nováková -
Strategická analýza rodinné firmy
Jindřich Úlovec -
Situační analýza podniku Cukrárna - Radek Máj
Marcela Májová -
SWOT analýza firmy
Ondřej Hněvkovský -
Analýza silných a slabých stránek podnikatelského subjektu
Radek Hladil -
Analýza mezinárodního marketingu při vstupu na zahraniční trh
Simona Štěrbová -
Analýza produktu z pohledu zákazníka a společnosti
Lada Šafránková