Lenka KUČEROVÁ
Bachelor's thesis
Programy EVVO v mateřské škole.
Environmental education programs in kindergarten.
Anotácia:
Tato bakalářská práce je věnována významu environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty a jeho zařazení do současné koncepce předškolního vzdělávání. Reaguje na aktuálnost a naléhavost problematiky ochrany životního prostředí. Práce obsahuje dlouhodobý výukový projekt, který je rozdělen do pěti programových bloků. Umožňuje dětem osobní prožitek a zkušenost s přírodou, rozvíjí znalosti o sobě a druhých …viacAbstract:
The objective of this bachelor´s thesis is to present an importance of environmental education and awareness, and his inclusion in the current concept of preschool education. The thesis responds to the timelines and urgency of environmental protection. The work includes long-term educational project, which is divided into five program blocks. It allows children to gain their own experience of nature …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jan Petr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČEROVÁ, Lenka. Programy EVVO v mateřské škole.. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Nature and Environmental Education
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální senzitivita u dětí předškolního věku na Sokolovsku
Petra BENÍŠKOVÁ -
Environmentální senzitivita a postoje dětí v mateřských školách
Lucie SOKOLOVÁ -
Environmentální senzitivita předškolních dětí a její srovnání v rámci venkovských a městských mateřských škol.
Petra POHANOVÁ -
Terénní výuka jako prostředek formování environmentální senzitivity
Tereza Šípková -
Longitudinální studie environmentální senzitivity žáků prvního stupně základní školy
Anna NOVOTNÁ -
Možnosti využití vybraných přírodních lokalit v Ústí nad Labem pro rozvoj environmentální senzitivity dětí předškolního věku
Věra PIŽLOVÁ -
Chodím, prožívám, vyprávím. Tematická analýza dálkové pěší turistiky v environmentální perspektivě
Tereza Navrátilová -
Terénní výuka pro žáky I. stupně základní školy se zaměřením na místně ukotvené učení
Antonín Polách
Názov
Vložil
Vložené
Práva