Sezónnost a produktový mix destinace Mikulovsko – Kateřina Sojková
Kateřina Sojková
Bakalářská práce
Sezónnost a produktový mix destinace Mikulovsko
Seasonality and product mix of the Mikulovsko destination
Anotace:
Tato práce se zabývá sezónností cestovního ruchu, jejími příčinami, dopady a nástroji jejího usměrňování se zaměřením na aktivní produktovou politiku. Empirická část se zabývá charakteristikou vybrané destinace, kterou je Mikulovsko, a definuje její nabídku a poptávku. Ve výsledcích je diskutována sezónnost zvolené destinace, shrnuty výsledky kvalitativního výzkumu a sepsány silné a slabé stránky Mikulovska …víceAbstract:
This thesis is focusing on the seasonality of tourism, its causes, impacts and tools for its adjustment with a focus on active product policy. The empirical section deals with characteristics of the selected destination, which is the Mikulovsko destination, and define its supply and demand. The results discuss the selected destination's seasonality, summarize the outcomes and list the strengths and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w9uib/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Jiří Vystoupil, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj a cestovní ruch / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková