Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody – Bc. Gabriela Masaříková, DiS.
Bc. Gabriela Masaříková, DiS.
Master's thesis
Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody
Copywriting: effective marketing tool on the Web - the nature, possibilities and methods of use
Abstract:
Diplomová práce popisuje psaní kvalitního webového obsahu tzv. copywriting. Copywriting je jedním z mnoha nástrojů internetového marketingu, které se dají v současné době využívat pro zlepšení služeb. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části je rozpracován obecný úvod do internetového marketingu, optimalizace pro vyhledávače a teoretická oblast copywritingu, jeho …moreAbstract:
The diploma theses describes a quality web content writing called copywriting. Copywriting is one of the many internet marketing tools that can be currently used to improve services. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is developed a general introduction to internet marketing, search engine optimization and copywriting theoretical field, its advantages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tn78z/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Zdeněk Kadlec, Dr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MASAŘÍKOVÁ, Gabriela. \textit{Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2010. Available from: https://theses.cz/id/7mjfja/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová