Bc. Tomáš Komárek
Master's thesis
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marketing strategy of a chosen corporation
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové strategie akciové společnosti Kofola. V první části bude nejprve popsán marketing jako takový a dále bude nastíněna struktura správně postavené marketingové strategie. V rámci toho bude popsán způsob sestavení nejvyužívanějších situačních analýz a rozebrán postup tvorby marketingového mixu a vhodný výběr aplikace efektivní marketingové strategie …moreAbstract:
Core of this thesis consists of an analysis of the marketing strategy of Kofola company. Firstly, marketing as a whole will be characterized and a concept of a duly built marketing strategy will follow. In this section a manner of composition of the most popular situation analyses will be described while depicturing how to compose a marketing mixture and fittingly choose the most effective marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights