Integrované vzdělávání žáků se souběžným postižením více vadami – Bc. Lenka Pecinová
Bc. Lenka Pecinová
Master's thesis
Integrované vzdělávání žáků se souběžným postižením více vadami
Abstract:
Pecinová Lenka: Integrované vzdělávání žáků se souběžným postižením více vadami, diplomová práce, Brno, MU 2006, s. 92. Diplomová práce analyzuje vhodnost možné individuální integrace jedinců s diagnózou dětská mozková obrna. Využila jsem svých zkušeností při práci s integrovaným žákem. Prezentuje, do jaké míry ovlivňuje integraci handicapovaného dítěte do kolektivu zdravých jedinců, individuální přístup …moreAbstract:
Pecinová Lenka: Integrated education of pupils with several affection, dissertation, Brno, MU 2006, p. 92. The dissertation analyses possible integration of individuals with diagnosis of cerebral polio. I use all my experience by working with an integrated pupil. It presents the influence of handicapped child integration to the group of healthy individuals, an individual approach, family cooperation …moreKeywords
Pojem postižení dětská mozková obrna mentální retardace těžké a souběžné postižení více vadami raná intervence možnosti edukace rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání vzdělávací programy projektové vyučování projekt jako prostředek integrované výchovy a vzdělávání. Concept of affection cerebral polio cephalonia major and concominant affection by many defects early intervention possibility of education educational framing program for primary schools educational programs project teaching project as a mean of integrated education.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n0lk7/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2006
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Muzikálový projekt jako prostředek seberealizace nadaných gymnaziálních studentů
Markéta ŠŇUPÁRKOVÁ -
Environmentální projekt jako prostředek k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Klára VAŠINOVÁ -
Dramaticko-výchovný projekt jako prostředek pro výuku dějepisu na základních a středních školách
Aneta PEHALOVÁ -
Dramatická výchova jako prostředek k navazování vztahů mezi dětmi předškolního věku a seniory
Barbora Dohnalová -
Desková hra jako prostředek výtvarné výchovy
Viktorie Odehnalová -
Hudba jako integrační prostředek - projekt Street Sounds
Kateřina Švidrnochová -
Olympijské hry a jejich morální aspekty jako výukové téma pro 5. a 6. ročník základní školy
Tereza Šťastná -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová