Integrace nadaných žáků do kolektivu vrstevníků – Bc. Lenka BOJDOVÁ
Bc. Lenka BOJDOVÁ
Diplomová práce
Integrace nadaných žáků do kolektivu vrstevníků
Gifted childrens integration into their classrooms social system
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo poukázat na sociální postavení nadaného žáka ve třídě a jeho začlenění do kolektivu. Mého výzkumu se zúčastnilo celkem 96 dětí z prvního a druhého stupně Soukromé základní školy v Ostravě. Z těchto 96 dětí bylo 28 dětí označeno jako nadané. Pro zjištění sociální pozice ve třídě jsem použila modifikaci dotazníku B-3 a B-4 Richarda Brauna a Walshovu sociometrii třídního …víceAbstract:
My thesis focuses on social position of a gifted pupil and his/her integration among his/her fellow-students. My research was done on a group of 96 children, pupils of elementary and high level of The Private Basic School in Ostrava (elementary and high level). From these 98 children psychologist marked 28 pupils to be gifted. To find the social position in the class I used the B-3 and B-4 modification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2011
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOJDOVÁ, Lenka. Integrace nadaných žáků do kolektivu vrstevníků. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Kryštof Rožek -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková