Bc. Lenka BOJDOVÁ

Diplomová práce

Integrace nadaných žáků do kolektivu vrstevníků

Gifted childrens integration into their classrooms social system
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo poukázat na sociální postavení nadaného žáka ve třídě a jeho začlenění do kolektivu. Mého výzkumu se zúčastnilo celkem 96 dětí z prvního a druhého stupně Soukromé základní školy v Ostravě. Z těchto 96 dětí bylo 28 dětí označeno jako nadané. Pro zjištění sociální pozice ve třídě jsem použila modifikaci dotazníku B-3 a B-4 Richarda Brauna a Walshovu sociometrii třídního …více
Abstract:
My thesis focuses on social position of a gifted pupil and his/her integration among his/her fellow-students. My research was done on a group of 96 children, pupils of elementary and high level of The Private Basic School in Ostrava (elementary and high level). From these 98 children psychologist marked 28 pupils to be gifted. To find the social position in the class I used the B-3 and B-4 modification …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 5. 2011
  • Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOJDOVÁ, Lenka. Integrace nadaných žáků do kolektivu vrstevníků. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta