Matěj Hrejsemnou
Bachelor's thesis
Úloha marketingu v podniku
Marketing management
Anotácia:
Práce je zaměřena na definici aktuálního nastavení jednotlivých nástrojů marketingového mixu v případě zvolené společnosti TÜV SÜD Czech, s. r. o, která je globálním poskytovatelem působícím ve všech odvětvích průmyslu a služeb. Cílem práce je na základě tohoto rozboru vyvodit případná vhodná doporučení ke zlepšení dosavadní strategie podniku. Na základě analýzy marketingového mixu společnosti lze …viacAbstract:
The work deals with an evaluation of current alignment of the marketing mix of the chosen company TÜV SÜD Czech. The company has been acting as a global provider of industry services for decades. The main goal based on this breakdown is to make out proper steps leading to improvement of the actual strategy of the company.Based on analysis of the marketing mix of the chosen subject TÜV SÜD Czech can …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
- Oponent: Pavel Pánek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva