POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ – Veronika Vavřinová
Veronika Vavřinová
Diplomová práce
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Point of sale marketing in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem v místě prodeje v České republice. Cílem práce je zjistit vztah českých spotřebitelů k point of sale marketingu. Zkoumán je vztah ke komunikaci v místě prodeje obecně i prakticky na příkladu dvou vybraných point of sale kampaní. Diplomová práce čerpá z dotazníkového šetření, z provedených osobních rozhovorů a z vlastního pozorování autorky. Dotazníkového šetření …víceAbstract:
The present master's thesis deals with the point of sale marketing in the Czech Republic. The aim of the thesis is to characterize the attitude of Czech consumers to point of sale marketing. The attitude to point of sale marketing is examined both theoretically and practically using two chosen point of sale campaigns. The thesis uses data from a questionnaire survey, personal interviews and the author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57819
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2015
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57819
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Point-of-sale system analysis
Thanh Son Do -
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
Sandra Holubová -
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
Miluše Rohlová -
Vybrané aspekty komunikace v anglickém jazyce u zdravotních záchranářů v v Jihomoravském kraji
Petr Hovězák -
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Úloha interpersonální komunikace v sociální práci s cizinci. Úloha interpersonální komunikace v sociální práci a její vliv na integraci cizince z pohledu odborných pracovišť Prahy 14 a Prahy 7
Nataliia Pochtar -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Veronika Schwarzová