Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou – Natalie Zemanová
Natalie Zemanová
Bachelor's thesis
Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou
Service quality and visitor satisfaction in the tourist destination Pec pod Sněžkou
Abstract:
Zemanová, N. Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou služeb a spokojeností návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou. Jsou vymezeny základní pojmy problema-tiky kvality služeb a spokojenosti návštěvníků a dále také současný stav destinace. Součástí práce …moreAbstract:
Zemanová, N. Service quality and visitor satisfaction in the tourist destination Pec pod Sněžkou. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. This Bachelor thesis deals with quality of service and satisfaction of visitors in the tourist destination Pec pod Sněžkou. Basic concepts from the issue of ser-vice quality and satisfaction of visitors are defined and the current state of the destination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Ida Rašovská, Ph.D.
- Reader: Jiří Duda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMANOVÁ, Natalie. \textit{Kvalita služeb a~spokojenost návštěvníků v~turistické destinaci Pec pod Sněžkou}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/7opotf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Manažerské techniky
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
The topic of customer satisfaction in English and Czech press - content and linguistic analysis
Kateřina SCHWARZEROVÁ -
Čínská etiketa a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch.
Eliška Střílková