Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou – Natalie Zemanová
Natalie Zemanová
Bakalářská práce
Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou
Service quality and visitor satisfaction in the tourist destination Pec pod Sněžkou
Anotace:
Zemanová, N. Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou služeb a spokojeností návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou. Jsou vymezeny základní pojmy problema-tiky kvality služeb a spokojenosti návštěvníků a dále také současný stav destinace. Součástí práce …víceAbstract:
Zemanová, N. Service quality and visitor satisfaction in the tourist destination Pec pod Sněžkou. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. This Bachelor thesis deals with quality of service and satisfaction of visitors in the tourist destination Pec pod Sněžkou. Basic concepts from the issue of ser-vice quality and satisfaction of visitors are defined and the current state of the destination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Ida Rašovská, Ph.D.
- Oponent: Jiří Duda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
The topic of customer satisfaction in English and Czech press - content and linguistic analysis
Kateřina SCHWARZEROVÁ -
Čínská etiketa a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch.
Eliška Střílková