Návrh online marketingové strategie tanečního studia – Bc. Michaela Vinklárková
Bc. Michaela Vinklárková
Master's thesis
Návrh online marketingové strategie tanečního studia
Designing Online Marketing Strategy for a Dance Studio
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na návrh online marketingové strategie taneční školy. V teoretické části se práce zaměřuje na charakteristiku online marketingu, výhod a nevýhod online marketingu a trendů v dané oblasti pro rok 2021. Jsou zde také představeny jednotlivé nástroje online marketingu, konkrétně jsou zde uvedeny informace o webových stránkách, SEO aktivitách, reklamě na internetu a dalších nástrojích …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the design of online marketing strategy for a dance school. The theoretical part focuses on the characteristics of online marketing, advantages and disadvantages of online marketing and trends in the field for 2021. There are also introduced tools of online marketing, specifically information about websites, SEO activities, Internet advertising and others. In addition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vinklárková, Michaela. Návrh online marketingové strategie tanečního studia. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Business Administration / Marketing and International Trade
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Jan Krejčík -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Martin Kot
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
20. 7. 2021