Bc. Šimon Zajíček

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané firmy

Marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je formulovat návrhy na zlepšení stávající marketingové komunikace firmy Lučické sady s.r.o. Teoretická část pojednává o marketingu obecně, jeho hlavních složkách a dále je vysvětlena problematika marketingového komunikačního mixu. Na začátku praktické části je představena sledovaná firma a na základě dostupných zdrojů posouzena její marketingová komunikace. Na základě zjištěných …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to formulate proposals to improve the existing marketing communications of Lučické sady s.r.o. The theoretical part deals with marketing in general, its main components, and the issue of marketing communication mix is further explained. At the beginning of the practical part, the monitored firm is introduced and its marketing communications are assessed based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/da1jo/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management