Marketingová komunikace vybrané firmy – Bc. Šimon Zajíček
Bc. Šimon Zajíček
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je formulovat návrhy na zlepšení stávající marketingové komunikace firmy Lučické sady s.r.o. Teoretická část pojednává o marketingu obecně, jeho hlavních složkách a dále je vysvětlena problematika marketingového komunikačního mixu. Na začátku praktické části je představena sledovaná firma a na základě dostupných zdrojů posouzena její marketingová komunikace. Na základě zjištěných …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to formulate proposals to improve the existing marketing communications of Lučické sady s.r.o. The theoretical part deals with marketing in general, its main components, and the issue of marketing communication mix is further explained. At the beginning of the practical part, the monitored firm is introduced and its marketing communications are assessed based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/da1jo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Kvíčala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova