Vliv pandemie COVID-19 na změnu postojů cestujících k létání – Nastassia Kharashun
Nastassia Kharashun
Bakalářská práce
Vliv pandemie COVID-19 na změnu postojů cestujících k létání
Impact of the COVID-19 pandemic on consumer attitudes towards flying
Anotace:
V bakalářské práci jsem se zabývala vlivem pandemie COVID-19 na změnu postojů cestujících k létání. V teoretické části jsou popsány základní pojmy cestovního ruchu, řízení vztahů se zákazníky a dále je popsána pandemie COVID-19, její vliv na cestovní ruch a ekonomiku České republiky. Praktickou část práce tvoří výsledky dotazníkového šetření a taky zjištení postojů českých cestujících k létání do pandemie …víceAbstract:
In my bachelor's thesis I studied impact of COVID-19 pandemic on change in passengers' attitude towards flights. The theoretical part consists of basic concepts of tourism and customer relationship management, then there is also description of COVID-19 pandemic, its impact on tourism and state of economy of Czech Republic. The practical part of thesis is composed of results of questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Makáň, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane