Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy – Adéla Richterová
Adéla Richterová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Abstract:
Tato absolventská práce se zaměřuje na online marketingové kanály, nástroje a nové marketingové trendy. Cílem je identifikovat jaké marketingové prostředí, kanály a nástroje společnosti využívají a ze získaných informací vytvořit brožuru která by byla přínosná pro začínající i stávající společnosti. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti marketingu, marketingových kanálů, online reklamy …moreAbstract:
This thesis focuses on online marketing channels, tools and new marketing trends. The aim is to identify what marketing environments, channels and tools companies are using and from the information gathered to create a brochure that would be beneficial to start-up and existing companies. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing, marketing channels, online advertising, online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Identifier:
http://theses.cz/id/7pinwh/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2024
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RICHTEROVÁ, Adéla. \textit{Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2024. Available from: https://theses.cz/id/7pinwh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost
Theses on a related topic
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Denisa Reitermanová