Konstrukční úlohy ve výuce matematiky v 5. ročníku ZŠ – Lenka HAVRÁNKOVÁ
Lenka HAVRÁNKOVÁ
Master's thesis
Konstrukční úlohy ve výuce matematiky v 5. ročníku ZŠ
Geometric constructions tasks in mathematics teaching at the 5th year of basic school
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na konstrukční úlohy ve výuce matematiky v 5. ročníku ZŠ. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá historickým vývojem geometrie, jejím postavením v rámci kurikulárních dokumentů, principy výuky geometrie a vymezením teoretických východisek z oblasti konstrukčních úloh. Praktická část je zaměřena na výzkumné šetření zaměřené na řešení konstrukčních …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on constructional tasks in the teaching of mathematics in the 5th year of elementary school. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the historical development of geometry, its position in curricular documents, the principles of teaching geometry and the definition of theoretical background in the field of constructional tasks. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Radka Dofková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVRÁNKOVÁ, Lenka. Konstrukční úlohy ve výuce matematiky v 5. ročníku ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Theses on a related topic
-
Konstrukční úlohy na střední škole
Klára Kostelníčková -
Vstup do rýsování v učivu geometrie 1. stupně
Jiří KRAJČA -
Geogebra jako opora při výuce geometrie ve čtvrtém a pátém ročníku základní školy
Kristýna KANDLEROVÁ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights