Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci – Bc. Monika Švarcová
Bc. Monika Švarcová
Diplomová práce
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Product placement - legislation and its place in marketing communications
Anotace:
Diplomová práce na téma „Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci“ se zabývá detailním zkoumáním tématu product placement, neboli umístění produktu, z marketingového a legislativního hlediska. Obsahem teoretické části diplomové práce je vysvětlení podstaty termínu product placement s ohledem na historický vývoj, určení místa product placementu v rámci marketingového …víceAbstract:
Diploma thesis on "Product placement - legislation and its place in marketing communications" deals with a detailed exploration of product placement from marketing and legislative point of view. The theoretical part of the thesis explains the essence of the term product placement regarding its historical development, determining the place of product placement within the marketing and communication …víceKlíčová slova
Product placement umístění produktu marketingová komunikace reklama legislativa zákon audiovizuální díla podmínky pro umísťování produktů Česká televize televize Nova marketing communications advertising legislation law audiovisual works conditions for product placement Czech TV TV Nova
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j7hm7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webu pro vyhledávače jako marketingový nástroj
Simona Pajerská -
Optimization of cultivation conditions for selected microalgae species focused on biomass and valuable substances production
Tomáš Zavřel -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná -
Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Robert Novotný -
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt