Jana Vaculková

Bakalářská práce

Kultúrne odlišnosti v medzinárodnom marketingu

Kulturní odlišnosti v mezinárodním marketingu
Anotace:
Předmětem diplomové práce je problematika odlišností různých kultur, jejich vlivu na fungování společnosti a jejím cílem je analyzovat dimenze kultur u zaměstnanců slovenské, rakouské, německé a francouzské národnosti v pěti zahraničních společnostech na Slovensku. Teoretické poznatky o kulturních odlišnostech jako součásti mezinárodního podnikání, marketingu a organizační kultury vytvářejí kontext …více
Abstract:
The subject of bachelor´s thesis is the issue of difference of various cultures, their impact on the function of company and its goal is to analyze the dimensions of culture of the employees of Slovak, Austrian, German and French nationality working of five foreign companies in Slovakia. Theoretical cultural findings as part of international business, marketing and organizational culture define the …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce je problematika odlišností rôznych kultúr, ich vplyvu na fungovanie spoločnosti a jej cieľom je analyzovať dimenzie kultúr u zamestnancov slovenskej, rakúskej, nemeckej a francúzskej národnosti v piatich zahraničných spoločnostiach na Slovensku. Teoretické poznatky o kultúrnych odlišnostiach ako súčasti medzinárodného podnikania, marketingu a organizačnej kultúry vytvárajú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Martin Přibyl, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.