Kultúrne odlišnosti v medzinárodnom marketingu – Jana Vaculková
Jana Vaculková
Bakalářská práce
Kultúrne odlišnosti v medzinárodnom marketingu
Kulturní odlišnosti v mezinárodním marketingu
Anotace:
Předmětem diplomové práce je problematika odlišností různých kultur, jejich vlivu na fungování společnosti a jejím cílem je analyzovat dimenze kultur u zaměstnanců slovenské, rakouské, německé a francouzské národnosti v pěti zahraničních společnostech na Slovensku. Teoretické poznatky o kulturních odlišnostech jako součásti mezinárodního podnikání, marketingu a organizační kultury vytvářejí kontext …víceAbstract:
The subject of bachelor´s thesis is the issue of difference of various cultures, their impact on the function of company and its goal is to analyze the dimensions of culture of the employees of Slovak, Austrian, German and French nationality working of five foreign companies in Slovakia. Theoretical cultural findings as part of international business, marketing and organizational culture define the …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce je problematika odlišností rôznych kultúr, ich vplyvu na fungovanie spoločnosti a jej cieľom je analyzovať dimenzie kultúr u zamestnancov slovenskej, rakúskej, nemeckej a francúzskej národnosti v piatich zahraničných spoločnostiach na Slovensku. Teoretické poznatky o kultúrnych odlišnostiach ako súčasti medzinárodného podnikania, marketingu a organizačnej kultúry vytvárajú …víceKlíčová slova
mezikulturní odlišnosti kultura globální podnikání management marketing Values Survey Module
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
Úloha mezikulturní komunikace v mezinárodně-politických jednáních. Případová studie: Mexiko, USA
Jana Bočková -
Kulturní odlišnosti v obchodním kontextu: kritika Hofstedeho koncepce kulturních dimenzí
Nikola Pospíšilová -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn