Markertingová strategie vybrané firmy – Bc. Marcela Jarkovská
Bc. Marcela Jarkovská
Diplomová práce
Markertingová strategie vybrané firmy
Marketing Strategy of a Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj a aplikaci marketingových strategií pro malou soukromou mateřskou školu s ohledem na rostoucí konkurenci a dynamicky se měnící požadavky a potřeby rodin. Práce je o Soukromá mateřské škole Dětský koutek, s.r.o. se sídlem v Litoměřicích v Ústeckém kraji. Cílem této práce je zjistit, jak mohou specifické marketingové postupy a komunikační kanály zvýšit viditelnost …víceAbstract:
This thesis focuses on the development and application of marketing strategies for a small private kindergarten in view of the growing competition and dynamically changing demands and needs of families. The work is about the private kindergarten Dětský koutek, s.r.o., registered in Litoměřice in the Ústí nad Labem region. The aim of this work is to find out how specific marketing procedures and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Most
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Marketingová komunikace vybrané mateřské školy
Žaneta HEGEDÜSOVÁ -
Marketingová komunikace soukromých mateřských škol
Daniela Zemanová -
Marketingová komunikace vybraného subjektu
Žanet Kříž -
Analýza marketingového mixu mateřské školy
Kateřina Jarmarová -
Podnikatelský plán - soukromá mateřská škola
Andrea Boráňová -
Marketingová strategie vzdělávacích organizací
Iva Andresová -
Marketing vzdělávacích institucí
Josef ŠTĚPÁNEK
Název
Vložil
Vloženo
Práva