Political Consumerism Among Students: Understanding Motivations and Attitudes – Daniel Němeček
Daniel Němeček
Diplomová práce
Political Consumerism Among Students: Understanding Motivations and Attitudes
Politický konzumerismus mezi studenty: Pochopení motivací a postojů
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním studentů, specificky takzvaným politickým konzumerismem, a zkoumá motivace, které je vedou k podpoře nebo bojkotu výrobků na základě etických zásad. Na základě dotazníkového šetření na Vysoké škole ekonomické v Praze byla získána klíčová zjištění, že studenti se zapojují do politického konzumerismu především z důvodu osobních etických hodnot, …víceAbstract:
This thesis explores political consumerism among students, investigating motivations driving their support or boycott of products based on ethics. Using a questionnaire at Prague University of Economics and Business, key findings revealed that students engage in political consumerism primarily due to personal ethics, societal or environmental change aspirations, and a desire to influence government …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91504
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedoucí: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
- Oponent: Rafael San José Iglesias
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91504
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Spotřebitelské chování a consumer promotion
Tereza JANKOVÁ -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Ethical Marketing
Anastasia Frolova -
Ethical Marketing
Iuliia Galliamova -
Ethical Marketing in focusing on Greenwashing
Darya Veryovkina -
Ethical Marketing
Inna Karachevtseva