Jan Woznica

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích

Marketing strategy design in non-profit organizations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie v neziskových organizacích. V dnešním prostředí konkurence neustále roste, digitální technologie umožňují okamžitý přístup k informacím a zákazníci jsou náročnější než kdy dříve. Marketing se tak stává zásadním prvkem pro úspěch jakéhokoliv podniku. Teoretická část zkoumá neziskového organizace spolu s marketingem. Zabývá se tím, co to …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on proposing a marketing strategy in non-profit organizations. In today's competitive environment, competition is constantly increasing, digital technologies allow instant access to information, and customers are more demanding than ever before. Marketing thus becomes a crucial element for the success of any business. The theoretical part examines non-profit organizations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace