Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích – Jan Woznica
Jan Woznica
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Marketing strategy design in non-profit organizations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie v neziskových organizacích. V dnešním prostředí konkurence neustále roste, digitální technologie umožňují okamžitý přístup k informacím a zákazníci jsou náročnější než kdy dříve. Marketing se tak stává zásadním prvkem pro úspěch jakéhokoliv podniku. Teoretická část zkoumá neziskového organizace spolu s marketingem. Zabývá se tím, co to …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on proposing a marketing strategy in non-profit organizations. In today's competitive environment, competition is constantly increasing, digital technologies allow instant access to information, and customers are more demanding than ever before. Marketing thus becomes a crucial element for the success of any business. The theoretical part examines non-profit organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ql0g7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Management lidských zdrojů v rodinných malých a středních podnicích
Kristýna Čejková -
Management lidských zdrojů v rodinných malých a středních podnicích
Dominika Kudolániová -
Management lidských zdrojů v hotelnictví
Anastasia Negrilova -
Management lidských zdrojů v hotelnictví
Petr Jaroš -
Management lidských zdrojů ve vybrané firmě
Jiří Šejvl -
Management lidských zdrojů v hotelnictví
Jaroslav Barták -
Diversity Management and Human Resource Management Measures in Multinational Corporations
Xiwen Yu -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník