Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích – Jan Woznica
Jan Woznica
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Marketing strategy design in non-profit organizations
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie v neziskových organizacích. V dnešním prostředí konkurence neustále roste, digitální technologie umožňují okamžitý přístup k informacím a zákazníci jsou náročnější než kdy dříve. Marketing se tak stává zásadním prvkem pro úspěch jakéhokoliv podniku. Teoretická část zkoumá neziskového organizace spolu s marketingem. Zabývá se tím, co to …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on proposing a marketing strategy in non-profit organizations. In today's competitive environment, competition is constantly increasing, digital technologies allow instant access to information, and customers are more demanding than ever before. Marketing thus becomes a crucial element for the success of any business. The theoretical part examines non-profit organizations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ql0g7/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Management lidských zdrojů v rodinných malých a středních podnicích
Kristýna Čejková -
Management lidských zdrojů v rodinných malých a středních podnicích
Dominika Kudolániová -
Management lidských zdrojů v hotelnictví
Anastasia Negrilova -
Management lidských zdrojů v hotelnictví
Petr Jaroš -
Management lidských zdrojů v hotelnictví
Jaroslav Barták -
Management lidských zdrojů ve vybrané firmě
Jiří Šejvl -
Diversity Management and Human Resource Management Measures in Multinational Corporations
Xiwen Yu -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník