Jan Woznica

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích

Marketing strategy design in non-profit organizations
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie v neziskových organizacích. V dnešním prostředí konkurence neustále roste, digitální technologie umožňují okamžitý přístup k informacím a zákazníci jsou náročnější než kdy dříve. Marketing se tak stává zásadním prvkem pro úspěch jakéhokoliv podniku. Teoretická část zkoumá neziskového organizace spolu s marketingem. Zabývá se tím, co to …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on proposing a marketing strategy in non-profit organizations. In today's competitive environment, competition is constantly increasing, digital technologies allow instant access to information, and customers are more demanding than ever before. Marketing thus becomes a crucial element for the success of any business. The theoretical part examines non-profit organizations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní