Tereza Bednářová
Bakalářská práce
European private company
European private company (SPE)
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je návrh nařízení nové právní formy na úrovni Evropské unie nazvané Evropská soukromá společnost (Societas privata Europaea- SPE). Bakalářská práce se zabývá základními rysy nově vznikající společnosti, motivy, které vedly k jejímu vytvoření a jejími úpravami, provedenými jako reakce na její nejproblematičtější části. Dále určením silných a slabých stránek statutu evropské …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the statute of a European private company (SPE)- a new European limited liability company intended for small and medium sized enterprises. In the thesis there is a summary of all the initiatives prior to the proposal for the Council regulation on the Statute for a European private company. There is also a summary of the proposal itself and the main characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46883
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Tomáš Moravec
- Oponent: Petr Valenta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46883
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria