Natalya Ivanova
Bakalářská práce
Multi-level marketing
Multi – level marketing
Anotace:
Cílem dané práce je popis fungování systému multi-level mar- keting, pomocí kterého si firma Mary Kay vytváří charakter své činnosti, jeho specifické vlastnosti a využití v osobním prodeji. Teoretická část je věnována objasnění základních poznatků a konceptů, vztahujících se k tématu práce a k výzkumnému cíli, poskytuje přehled metod a technik, které byly pro naplnění cíle práce použity. Zároveň nabízí …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe the function of the multi-level marketing, through which the Mary Kay company creates the character of activity, specific properties and use of personal selling. The theoretical part is devoted to clarifying the basic knowledge and concepts related to the topic of the work and research objectives, provides an overview of methods and techniques to meet the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Svobodová
- Oponent: Jiří Jíra, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Název
Vložil
Vloženo
Práva