Bc. Andrea PITRONOVÁ

Diplomová práce

Marketingová komunikace firmy Logis průmyslové obaly, a. s.

Strategy of marketing communication of the company Logis průmyslové obaly, a.s.
Anotace:
Cílem této prace bylo optimalizovat nástroje marketingové komunikace firmy Logis a stanovit strategii konkrétních aktivit. Marketingová komunikace firmy Logis není harmonizovaná a komunikační mix plně neodpovídá požadavků cílové skupiny. Těžiště stávající marketingové komunikace spočívá v osobním prodeji, který k obchodování s komoditami firmy Logis na obchodních trzích neodmyslitelně patří. Další …více
Abstract:
The aim of this work is to optimize the tools of marketing communication of the Logis company and to define the strategy of concrete activities. The marketing communication of the Logis company is not harmonized and the communication mix does not correspond to the requirements of the target group. The emphasis of current marketing communication consists in personal selling that is inherent part and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 4. 5. 2015
Identifikátor: 493

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2005
  • Vedoucí: PhDr. Václav Svoboda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PITRONOVÁ, Andrea. Marketingová komunikace firmy Logis průmyslové obaly, a. s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.