Michaela Čermáková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech

Marketing communication of the wine event Putování po dobšických sklepech
Abstract:
Cílem bakalářské práce je identifikovat účinné marketingové strategie s účelem zvýšení počtu návštěvníků pomocí detailní analýzy marketingové komunikace vinařské akce Dobývání dobšických sklepů. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace, komunikace na sociálních sítích a tvorba marketingové a obsahové strategie komunikačních kampaní. V praktické části jsou tyto poznatky využity …more
Abstract:
The aim of the Bachelor's thesis is to identify effective marketing strategies in order to increase the number of visitors using a detailed analysis of the marketing communication of the wine event Putování po dobšických sklepech. In the theoretical part of the work is defined marketing communication, communication on social networks and the creation of marketing and content strategy of communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2024
  • Supervisor: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.