Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech – Michaela Čermáková
Michaela Čermáková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Marketing communication of the wine event Putování po dobšických sklepech
Abstract:
Cílem bakalářské práce je identifikovat účinné marketingové strategie s účelem zvýšení počtu návštěvníků pomocí detailní analýzy marketingové komunikace vinařské akce Dobývání dobšických sklepů. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace, komunikace na sociálních sítích a tvorba marketingové a obsahové strategie komunikačních kampaní. V praktické části jsou tyto poznatky využity …moreAbstract:
The aim of the Bachelor's thesis is to identify effective marketing strategies in order to increase the number of visitors using a detailed analysis of the marketing communication of the wine event Putování po dobšických sklepech. In the theoretical part of the work is defined marketing communication, communication on social networks and the creation of marketing and content strategy of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/gqni1/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERMÁKOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/7svole/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová