Kuchařská televizní show optikou teorie vkusu Pierra Bourdieu: ratingová a obsahová analýza – Bc. Martin Bláha
Bc. Martin Bláha
Diplomová práce
Kuchařská televizní show optikou teorie vkusu Pierra Bourdieu: ratingová a obsahová analýza
Cooking TV show from the viewpoint of a theory of taste by Pierre Bourdieu: rating and content analysis
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem reprezentace gastronomie v českých kulinárních pořadech vysílaných v před prime timeovém vysílacím schématu, a to skrze teorii vkusu Pierra Bourdieu. Studie prostřednictvím zvolených metod – ratingové a kvantitativní obsahové analýzy – zachytí jednak diváckou strukturu těchto pořadů, a také jaké varianty vkusu tyto pořady produkují. Práce sleduje celkem dva výzkumné …víceAbstract:
The subject of this master thesis is the focus on media representation of the gastronomy in Czech culinary shows broadcasted before primetime television scheme throughout the theory of taste by Pierre Bourdieu. The study made with the following chosen methods – rating analysis and quantitative content analysis – will capture firstly the viewer´s structure of these shows and secondly which variants …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ueuq1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Marína Urbániková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Automated Image Analysis for Identifying Problematic Content
Adam Panáček -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková -
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
Bulvarizační strategie ve vybraných hlavních zpravodajských relacích: komparativní obsahová analýza Televizních novin, Zpráv televize Prima a Událostí
Eliška Kubíková -
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Pavla HOLOMKOVÁ -
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Šárka DVOŘÁKOVÁ -
Formální a obsahové proměny zpravodajství České televize Brno: komparační obsahová analýza
Eliška Bučinová -
Mediální reprezentace muslimů v Událostech a News at Six: komparativní obsahová analýza
Veronika Vorlová