Bc. Nikola Kubátová

Bakalářská práce

Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of existing marketing communications in selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou stávající marketingové komunikace firmy STK České Budějovice s.r.o. Cílem je zjistit, jaké marketingové nástroje firma uplatňuje a vyhodnotit jejich účinnost. V úvodu práce jsou nejprve definovány teoretické pojmy související s marketingovou komunikací. Mezi ně patří např. marketing, marketingový mix 4P, marketingová komunikace, komunikační proces, komunikační …více
Abstract:
This thesis deals with theme Analysis of current marketing communication of STK České Budějovice Ltd. The goal is to find out which marketing tools are used and how effective they are. At the beginning of the thesis the theoretical terms of marketing communication are defined. These terms include for example marketing, marketing mix, mix 4P, marketing communication, communication process, communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
  • Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku