Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Nikola Kubátová
Bc. Nikola Kubátová
Bakalářská práce
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of existing marketing communications in selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou stávající marketingové komunikace firmy STK České Budějovice s.r.o. Cílem je zjistit, jaké marketingové nástroje firma uplatňuje a vyhodnotit jejich účinnost. V úvodu práce jsou nejprve definovány teoretické pojmy související s marketingovou komunikací. Mezi ně patří např. marketing, marketingový mix 4P, marketingová komunikace, komunikační proces, komunikační …víceAbstract:
This thesis deals with theme Analysis of current marketing communication of STK České Budějovice Ltd. The goal is to find out which marketing tools are used and how effective they are. At the beginning of the thesis the theoretical terms of marketing communication are defined. These terms include for example marketing, marketing mix, mix 4P, marketing communication, communication process, communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/qyonp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová