Design of Marketing Communication for Beauty Salon – Gabriela Urbaníková
Gabriela Urbaníková
Bachelor's thesis
Design of Marketing Communication for Beauty Salon
Design of Marketing Communication for Beauty Salon
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci salonu krásy Venere se sídlem v Žilině. Hlavním cílem práce je navrhnout vhodný a efektivní komunikační mix. Teoretická část vysvětluje základní teoretické východiska marketingové komunikace. Také je zde charakteristika salónu krásy Venere, její současný stav marketingové komunikace a její silné a slabé stránky. V praktické části je proveden …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on marketing communications of Beauty Salon Venere located in Zilina, Slovakia. The main aim of the thesis is to design a suitable and effective communication mix. The theoretical explains core theoretical issues of marketing communications. Also, there is characteristics of Beauty Salon Venere, its current state of marketing communications, and its strengths and weaknesses …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/138655
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2019
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Markéta Zajarošová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků