Nela Figurová

Master's thesis

Analýza komunikace značky Made in Czechia ve vybraném regionu světa

The Analysis of the communication of the brand Made in Czechia in a selected region of the world
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikací značky Czechia a značky Made in Czechia s důrazem na americký trh. Cílem práce je zjistit povědomí o naší zemi, a především českých produktech ve Spojených státech amerických. V teoretické části práce jsou specifikovány marketingové a komerční komunikace a popsán proces tvorby účinné komunikace. Dále je zde charakterizována značka a její strategické řízení. Praktická …more
Abstract:
The Master's Thesis focuses on the communication of the brand Czechia and the brand Made in Czechia with an emphasis on the American market. The aim of the thesis is to find out the awareness of our country and primarily of Czech products in the United States of America. The theoretical part of the thesis specifies the marketing and commercial communication and describes the process of creating effective …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 11. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2017
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69266