Kateřina Kurcová

Bachelor's thesis

Obtíže při čtení, psaní a počítání u dětí v mladším školním věku

Difficulties in Reading, Writing and Counting of Children of Younger School Age
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá obtížemi při čtení, psaní a počítání u dětí v mladším školním věku. Teoretická část je věnována definicím specifických poruch učení, dále diagnostice poruch, prevencemi a některým reedukačním pomůckám. K naplnění praktické části je použita výzkumná metoda dotazování.
Abstract:
My Bachelor thesis is dealing with the matter of problems with reading, writing and counting of younger school age children. The theoretical part is devoted to definitions of specific learning disabilities, diagnostic of this disabilities, prevention and learning tools. To accomplish the practical part of the Thesis the research method of questioning, technique of questionnaire, isused.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Iva Lüftnerová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kurcová, Kateřina. Obtíže při čtení, psaní a počítání u dětí v mladším školním věku. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Technical University of Liberec

Faculty of Science, Humanities and Education

Bachelor programme / field:
Special Education / Special Education for Educators