Bc. Darya Klemets

Diplomová práce

Komparativní analýza marketingové komunikace dvou tanečních škol

Comparative analysis concerning marketing communication of the two dancing schools
Anotace:
Teoretická část práce popisuje složky a analýzu marketingové komunikace; pojednává o psychologii zákazníka, marketingu služeb a zdravém životním stylu. Praktická část je věnována analýze marketingové komunikace dvou tanečních studií v Praze a to Dance Academy a Dance Perfect. V souladu s účelem práce byla použitá metoda mystery shopping, provedená SWOT analýza a vypracovaná doporučení pro obě studia …více
Abstract:
Theoretical part of the diploma describes components of marketing communication and its analysis, explains concepts of customer psychology, services and healthy lifestyle. Practical part analyzes marketing communication of two dancing studios in Prague, based on example of Dance Academy and Dance Perfect. In order to reach the purpose of study, mystery shopping method was applied, strengths and weaknesses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace