Datamining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů v rámci obchodního modelu společnosti – Ing. Pavel Mašek
Ing. Pavel Mašek
Bakalářská práce
Datamining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů v rámci obchodního modelu společnosti
Datamining and its exploitation for an effective Loyalty Programmes within company's Business Model
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou dataminingu a možnostmi využití tohoto procesu pro zvyšování efektivity věrnostních programů. V první části práce se hovoří o dané problematice obecně, jsou zde uvedeny základní pojmy a souvislosti, jejichž znalost pokládám za velmi důležitou pro pochopení této problematiky. Ve druhé části práce je provedena sekundární analýza dat z dataminingové kampaně zaměřené …víceAbstract:
This thesis deals about the issue of data mining and the possibilities of using this methodology for increasing effectiveness of loyalty programs. The first part of the thesis is talking about the issue in general, describing the basic concepts and setting the context. That is very important to understand the thesis issue. The second part is a secondary data analysis from a data mining campaign aimed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l8b6y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŠEK, Pavel. \textit{Datamining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů v~rámci obchodního modelu společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/7v2kn0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane