Strategie firmy Barentz Europe B.V. při vstupu na trhy Ázerbajdžánu a Gruzie – Pavla Kratochvílová
Pavla Kratochvílová
Bakalářská práce
Strategie firmy Barentz Europe B.V. při vstupu na trhy Ázerbajdžánu a Gruzie
The strategy of Barentz Europe B.V. company, entering markets of Azerbaijan and Georgia
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá strategií firmy Barentz Europe B.V. při vstupu na trhy Ázerbájdžánu a Gruzie. V první části je představena firma Barentz Europe B.V. Dále jsou v práci popsány obě vybrané země na základě podrobných PESTL analýz. Ve druhé části se práce zabývá popisem konkrétních strategií zvolených pro trhy Ázerbájdžánu a Gruzie a jejich porovnáním.Abstract:
This bachelor thesis deals with the strategy of Barentz Europe B.V. company, entering markets of Azerbaijan and Georgia. In the first part is presented Barentz Europe B.V. company. There are also described in the thesis both selected countries, based on detailed PESTL analyses. In the second part the thesis deals with description of concrete strategies selected for the markets of Azerbaijan and Georgia …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35383
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Karel Struhar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35383
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Tržní penetrace na rychle se rozvíjející trh - strategický plán výrobce zdravotnických prostředků
Kristýna Lutovská -
Komparace zdanění silniční a železniční dopravy v ČR v letech 2005 až 2016 se zaměřením na fiskální a regulatorní funkci dopravních daní
Barbora Firichová -
Sentiment a akciové trhy rozvíjejících se zemí
Kamil Hussein -
Expanze logistických služeb v rozvíjejících se trzích
Ivan Ivanov -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova