Pavla Kratochvílová

Bakalářská práce

Strategie firmy Barentz Europe B.V. při vstupu na trhy Ázerbajdžánu a Gruzie

The strategy of Barentz Europe B.V. company, entering markets of Azerbaijan and Georgia
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá strategií firmy Barentz Europe B.V. při vstupu na trhy Ázerbájdžánu a Gruzie. V první části je představena firma Barentz Europe B.V. Dále jsou v práci popsány obě vybrané země na základě podrobných PESTL analýz. Ve druhé části se práce zabývá popisem konkrétních strategií zvolených pro trhy Ázerbájdžánu a Gruzie a jejich porovnáním.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the strategy of Barentz Europe B.V. company, entering markets of Azerbaijan and Georgia. In the first part is presented Barentz Europe B.V. company. There are also described in the thesis both selected countries, based on detailed PESTL analyses. In the second part the thesis deals with description of concrete strategies selected for the markets of Azerbaijan and Georgia …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Karel Struhar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35383